söndag 6 september 2009

Så här gör man

Mina senaste två inlägg verkar ha lett till en hel del missförstånd, så för att klara ut begreppen lite. Det här är en blogg, en minimal plats i offentligheten. Här tar jag upp saker - på mitt sätt - som intresserar mig eller stör mig eller som jag på annat vis känner för att kommentera.
Läsare får gärna kommentera men jag har bestämt mig för följande regler:
- Håll dig till ämnet
- Är du anonym riskerar du att dina kommentarer tas bort utan förklaring från min sida, även om det inte är säkert
- Begriper du inte vad jag menar - fråga om du är intresserad, släpp det hela i annat fall

Efter fem år i bloggsfären vet jag exakt var jag har mina gränser och dem är ni så illa tvungna att respektera.
Vill ni dryfta annat - starta en egen blogg!

Just nu är kommentarsgranskningen på, jag släpper bara igenom kommentarer jag gillar.

Hej på er.

Inga kommentarer: