fredag 8 oktober 2010

Stuck in Paris

kan man se på den här bilden. Jag är verkligen en friend of stuck.

Idag har jag skrivit en bit, läst en bit i SvBs nya nummer som även kan läsas på skärm om man loggar in och har sig, det är nästan omöjligt, bildfan reagerar inte på klick och petningar och sen liksom hoppar den iväg och bläddrar. Anyhow, det handlade om den nya geografin för bästsäljande svenska böcker. Hm, deckare. Well, böcker.
Det handlade om agenternas roll.
Jag orkar inte dra det men så mycket kan jag säga att jag faktiskt, på mitt lilla hörn, varit med i hela den här utvecklingen.
Även om det inte heter "på mitt lilla hörn". Från mitt lilla hörn?
Skit samma.
Så har jag gjort en tableau comparatif om el- och teleinstallationer, tre företag, tre priser. Rätt spännande.

Så har jag diskuterat "ropande stenar" med Bengt O (och det var ok) men sen med andra puckon (kommentarstråden) som tror att detta bibelord har med stenkastning att göra.

Vilket gjorde att jag ett tag liksom... upphörde att tro på människan igen. Eller nåt sånt.

Ja, det var nog allt. Inte mycket att hurra för, men alltid något.

hej.

1 kommentar:

Karin S sa...

Jo, jag glömde: har läst en bit i Houellebecqs senaste också. Verkar bra.