tisdag 21 oktober 2008

Anonymitetens fördelar

Nu ska jag erkänna en grej, ibland skriver jag anonyma kommentarer. Men jag hatar inte, jag kör en lite döv och kalkad stil, särskilt på såna härna, ja, vad heter de nu igen? lite pretentiösa och mycket unga bloggar. Var la jag nu min hörapparat.
Kokoooo! här har ni mig igen, nu hör jag ordentligt (och här skriver jag inte att jag ska äta upp dem i slutet, nejdå), jodå, och så berättar jag om mina krämpor och om hur Strumpan mår (det är min tax), hon mår förträffligt just nu, har just ätit upp grannens pelargoner. Är de giftiga?
Jag hade en kollega på centralen som påstod att småbarn klarar att äta en fimp, äter de fler måste man magpumpa. Jodå. Som sagt var. Min man har just tagit fram tevetäcket, har ni kvar era tevetäcken? Det är lite som en tehuva, men för teven. Vi brukar ha den på under vinterhalvåret för annars kan teven få frostskador. Teveapparater är mycket känsligare än vi tror. Nuförtiden.

Jaja, nu har jag inte mer på hjärtat för tillfället. Önskar er alla en riktigt fin kväll!

Inga kommentarer: