måndag 26 oktober 2009

Avlutning eller åthutning. Avhyvling?

Jag håller på och pillar med bloggen, som ni kanske märker. Gillar den här nya rätt bleka framtoningen. Kanske gör jag den så småningom ännu blekare. Men jag väntar lite, för förra gången hade jag en svart och den blev snart nästan kolsvart, allt blev liksom bara svartare och svartare. Jag antikbehandlade den. Har fortfarande googlare på antikbehandling.
Nu skulle det alltså vara vätesuproxidbehandling som gäller. Eller helt vanlig blekning. Med lut eller målarsoda eller vad man nu använder. Herregud, jag skriver samtidigt som jag kollar på teve och det blir varken hackat eller malet. Men nu ska jag sluta.
Kanske tonar jag ned det orangea. Det är väldigt orange.

Annars är jag snart klar med Ekman och återkommer förhoppningsvis, men som bernur skrev så tar den sig och blir bättre och bättre.

Inga kommentarer: