onsdag 14 januari 2009

Av(s)lutad antikbehandling

Jättesvårt med antikbehandling, jag ska inte tjata men nu har jag dystrat till det här ytterligare. Nu får jag ge mig.
Som sagt, stort tack för era kommentarer, det var inte meningen att avsluta bloggen, bara att till slut hamna i en blogg i svart på svart. Något som kändes mer och mer troligt ett tag.

Och vad mera är, nu kan jag ju aldrig byta ut de där tårtljusen? Helt missvisande signaler egentligen, det ser ut som när man kommer in i en grekisk-ortodox kyrka.
Vilket jag i och för sig inte har något emot, men inte associerar till Sverige direkt.

Hm. Jag får leva med det här ett tag, sen byter jag bild igen! Det ska bli kul!

PS. Bara för att jag skrev överskriften nu så kom jag att tänka på den tid då man avlutade gamla möbler. Det kan bli nästa projekt, jag avlutar bloggen! Den blir blekare och blekare och syns (återigen) snart knappt alls!
Det ska också bli kul.
Men jag lovar att den aldrig mer ska heta Royal Häst. Det har jag kommit över.

2 kommentarer:

Inre exil sa...

Karin
det finns bara en antikbehandling som kan göra din blogg rättvisa, och det är att du på nytt gräver fram din fina gamla bild med utsikt över Paristaken. Den gör att jag ser dig där - och inte svävande på en abstrakt ickeplats mellan Sverige och Frankrike. Alla som röstar för Karins Paristak räcker upp ett tårtljus! Thomas

Karin S sa...

Det kan ligga något i det, Thomas. Jag har ju en jädra massa bilder att välja mellan, på samma motiv, menar jag. Så jag kan nog hitta en lagom antikbehandlad i sig.