onsdag 24 februari 2010

Bokrea här med

Ser att Thomas rear böcker. Tycker ni ska kolla hos honom, för hans böcker är bra, dessutom billiga.
Men, det hindrar mig inte från att konkurrensutsätta honom lite! Jag rear också mina böcker (inbundna)! Hundra spänn styck, porto tillkommer. Köper man båda slipper man pröjsa porto. Vad de handlar om och sånt får ni googla er fram till.
Om ni är intresserade mailar ni mig innan onsdag nästa vecka. Sen är rean slut för i år. Det gäller att vara snabb och bestämd alltså.
Själva kommersen ska sen ske svart, tänkte jag mig.
Jag tror att det kan bli rätt så spännande. Man kan t ex ses i någon kulvert nånstans och byta stålar mot bok, se sig om hela tiden och lämna stället en och en.
Ta med vapen om du har.

2 kommentarer:

Gabrielle sa...

Ska man vara iförd trenchcoat som man kan köra ner händerna djupt i fickorna på? Kanske filthatt med breda brätten? Vapen har jag inte men jag kan nog boxas lite.

Din säljtext är en av dom mer lockande jag läst. Återkommer på mailen.

Karin S sa...

Gabrielle, det går fint men tror du inte att sportjacka och luva är mer anonymt i dagens läge?
Skön iaf att du kan slåss!