onsdag 3 december 2008

fint bibliotek

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej din hatare. jag vill bara säga att eva ström som du älskar är min moster. hata på

Caroline

Karin S sa...

Hej Caroline,
Du har nog missförstått något, jag varken hatar (i största allmänhet) eller älskar Eva Ström (i synnerhet).

mvh,

Bodil Z sa...

Vackert bibliotek. Var finns det någonstans?

PS Den översta kommentaren verkar ha kommit fel här och vad gäller släktskap, så är den nog närmast släkt med spam.

Anonym sa...

En Anonym Caroline som stavar sin mosters namn i gemener?
Gemener använder jag för att stava hitlers och stalins namn med...
men så är jag lite eljest.
Snacka om hatare.

Anonym sa...

Jag tror att biblioteket finns i Paris - Sorbonne.

Anonym sa...

Ja, det är Bibliothèque Sainte-Geneviève beläget i anslutning till Sorbonne och Panthéon.

Karin S sa...

Ja, det är ett sånt där bibliotek man får se bilder på i konsthistoria, nya moderna material som tillät stora volymer och generös ljusföring. Nåt i den stilen.
Fast en kvart av bilden kom inte med. Lite irriterande.