fredag 7 maj 2010

Hus att hyra

Här kommer goda nyheter slag i slag! Kolla här! Ni måste klicka på länken, den leder nämligen till ett hus jag ritat på!
Har ni gjort det nu? Lyssnat till cikadorna och hört kameraslutaren rassla då ni bytt foto?
Bra.
Och om ni klickat riktigt ordentligt, så har ni även sett Oppède-le-Vieux, stället vi häckar på då och då. Det ligger på cykelavstånd...

Det här hyrhuset är nämligen en liten lada vi (jag och min man) ritat planen till, alltså den nya planen, sällskapsrum och sovrum. De hyr ut nu, ägarna. Och vill hyra ut till vänner och bekanta.
Men det roliga är att ni kan kolla på en grej jag ritat på!
Poolen har vi faktiskt också ritat, för tio år sen. Helt okej pool.

Hoppas att ni dyker upp i Maubec, i såna fall utlovar jag också en lunch!

3 kommentarer:

Laura sa...

Underbart! (och kul kameraklick)
Fast tyvärr för stort och därmed för dyrt för mig... men vem vet, så jag sparar länken.

Karin S sa...

Laura,
Ja, vem vet. Kul om du kunde komma en dag i alla fall, vore det.

Inre exil sa...

Vilket paradis Karin, det var verkligen roligt att se. Önskar dig en god helg! Thomas