söndag 12 december 2010

META

abborre.
Nä.
Eftersom jag hänger mer på fb än tidigare och faktiskt både deltar i en del intressanta diskussioner där och får värdefull information, så fick jag för mig att jag skulle lägga upp min fb-profil här i högerspalten. Men därav blev intet. Den var alldeles för ful, själva ramen och texten och alltihop.
Så kvar blev i stort sett ingenting.

Så man får väl se det som en sorts info mer. Jag gillade aldrig twitter av den orsaken att det inte fanns någon ömsesidighet i det. Man kunde följa och följas, men det mesta var verkligen skräp. Där tycker jag fb har en poäng, dels att det inte ligger ute i det allmänna flödet, dels att kontakt kräver någon sorts ömsesidighet.

I övrigt blev jag förstås både ledsen och arg över terrorattentatet i Stockholm. Länk till Dilsas text (via fb), länk till Nordic Derwishs text (via fb).

Inga kommentarer: