tisdag 23 september 2008

Diverse

90% av besökarna på den här bloggen är bildgooglare på jawsmovie. Jag har Hajen på bild nånstans.
Ett tag funderade jag på det här med annonser, AdSense, ni vet. Och då tänkte jag mig nåt i stil med "För er som gillar hajar" och att det skulle vara reklam för akvariefiskar eller hundgodis eller nåt.
Men de där annonserna man får bryr sig väl inte om besökarna, utan om blogginnehållet? I såna fall är det kört för min del.
Även om jag ibland får kommentarer på mitt haj-inlägg också. Men endast hajreklam skulle medföra klick på annonsen, det är jag säker på.

Nu är det höst och då luktar det mat i vår trappuppgång, vi har en restaurang i huset. Om sommaren står alla fönster öppna så då märks det inte så mycket, men nu är det pot au feu som gäller, oxbuljong med klart inslag av selleri. Sen jag flyttade hit finns ingen tydligare höstmarkering.
Men idag var det fisk med saffran, det var inte så dumt.
Jag tycker att det intressanta med människan är hunden. Och maten. Och benen.
Jaja, nu fick jag ett sånt där otyglat utbrott igen, hade det här varit en roman hade det strukits.

Jo, och så kastanjerna förstås.

Inga kommentarer: