tisdag 26 januari 2010

De skummaste var flintskalliga

2 kommentarer:

Helena von Hofsten sa...

Karin, en annan skum grej - webbadresser. Tack för dina kommentarer på min nya blogg. Lite uppstartsproblem har jag - jag kan ännu inte se bloggen själv, kommer inte åt den, utan kommer som du till den nya webbplatsen. Det tar något dygn innan adresserna pekar rätt - jag tycker det har tagit en vecka... Och så måste jag moderera kommentarerna, det vill jag inte, men kommer inte åt att ändra just nu. Pust! Tack för att jag fick meddela dig detta här i stället för där, dit jag inte når. Det snöar.

Karin S sa...

Helena,
Ja, det var verkligen skumt! Men då kan vi nog se framtiden an med tillförsikt vad gäller länkarna.

Själv hamnade jag på din nya blogg då jag klickade på mitt gamla bokmärke, som även hade fått wordpresspluppa istället för tomt papper som symbol.

Om jag klickar på länken på bloggen så hamnar jag på websidan, och även tråcklande runt på websidan hamnar jag på websidan.

Men, som sagt, fint var det!