måndag 25 januari 2010

Det finns väldigt många misstänkta par här i övre medelåldern

4 kommentarer:

Gunnar sa...

Vill bara tala om för dig att du sitter på en restaurang vars meny, av bilden att döma, tydligen har BILDER på rätterna. Eeeek, helt oacceptablelt. A cheap date. Lokalisera brandutgången genast.

Charlie Truck sa...

kan du inte klippa hål i en tidning och kika igenom. Det skulle jag vilja se!

Karin S sa...

Gunnar, du har nollkoll på menyer, det där var nån sorts reklamgrej som jag aldrig tittade på. Menyn var som vanligt.
Stället är liksom både bra och dåligt, inte jättebra men rätt fint och käket kan man väl kalla korrekt. Tur att jag inte är matskribent. Jag skulle vara usel som det känner jag.

Charlie, det hade varit kul.

Karin S sa...

Gunnar, du har nog inte nollkoll på menyer, när jag tänker efter, det där är nog en grej för de japanska (och andra) turisterna. Vi som någorlunda behärskar franskan får dock en vanlig.
Du har halvkoll på menyer, ja? :)